Naša vodilja „Bliže čovjeku”
„Bliže čovjeku” vodilja je SeneCura grupe od osnutka tvrtke i sažima naš pristup ljudima temeljen na poštovanju. Ta misao nas vodi u radu s našim korisnicima, njihovim obiteljima, suradnicima, kao i dobavljačima, partnerima i predstavnicima javnih institucija.
Skrbimo i istinski brinemo o ljudima
Zalažemo se za očuvanje ljudskog dostojanstva u svakom trenutku života i, bez iznimke, činimo sve kako bismo našim korisnicima osigurali dostojanstveno starenje. Pritom je u središtu svih naših usluga čovjek kao pojedinac. Prema svakom našem korisniku odnosimo se s poštovanjem, uvažavanjem i empatijom. Svakog korisnika vidimo u cjelini njegove osobnosti i njegove individualne životne priče te prilagođavamo svoj pristup nudeći skrb i njegu koje najbolje odgovaraju uočenim potrebama. Stručna skrb i njega nadilaze fizičke potrebe i stoga nastojimo slušati, suosjećati i razumjeti naše korisnike te se u potpunosti posvetiti njihovoj brzi.
Brinemo se za njihove fizičke i mentalne sposobnosti, a pritom pred njih stavljamo izazove i istovremeno pružamo podršku. Na taj način pomažemo ljudima u našim domovima da na najbolji mogući način vode ispunjen, fizički i psihički zdrav te neovisan život. Važno nam je da naši korisnici održavaju socijalne kontakte i zbog toga potičemo uključivanje obitelji i prijatelja.
Svakodnevno ulažemo napore kako bismo osigurali dobrobit ljudi koji su nam ukazali svoje povjerenje. Zadovoljstvo naših korisnika i ljudi u našem okruženju predstavljaju nam najvrjedniju nagradu za sve uložene napore u osiguranju najkvalitetnije njege i skrbi, kao i potvrdu našeg uvjerenja da su predanost i posvećenost svakom pojedincu pristup koji nas istinski vodi „Bliže čovjeku“.
U odnosu sa zaposlenicima oslanjamo se na srce, um i iskustvo
Unatoč širini znanja, izvrsnosti u praksi, stručnosti najviše razine i kontinuiranoj usmjerenosti na usavršavanje i daljnje obrazovanje, nešto je drugo čvrsto pozicioniralo naše zaposlenike kao najveće bogatstvo naše tvrtke: toplina srca i istinska posvećenost. Ponosni smo što naše zajedništvo u ciljevima i partnerski odnos rezultiraju kontinuiranom primjenom najrecentnijih stručnih dostignuća i modernih metode rada kroz koje stvaramo najbolje moguće životno okruženje za korisnike naših domova.
Svjesni smo da je rad u ustanovama socijalne skrbi poseban izazov. Samo zadovoljni i motivirani zaposlenici mogu održavati visoku razinu kvalitete koja je standard za naše usluge njege i skrbi. Stoga našim zaposlenicima pružamo sveobuhvatnu podršku kroz financiranje njihovog obrazovanja i usavršavanja, fleksibilnost u izradi radnih rasporeda i ciljano poticanje povratka na radno mjesto i u profesionalni život.
Naš standard podrazumijeva dobnu, spolnu i ravnopravnost u svakom drugom pogledu, uvažavanje različitosti te stvaranje poticajne i ugodne radne sredine. Uvažavamo potrebe naših zaposlenika i slušamo njihove želje, pa im tako omogućavamo i provođenje vremena u privatnosti, za što im je na raspolaganju prostor predviđen za povlačenje i osobni mir. Briga za dobrobit naših zaposlenika važan je dio i naše svakodnevne prakse i strateškog promišljanja jer uvijek želimo biti „Bliže čovjeku“.
Snažan smo partner lokalnih zajednica
Iako SeneCura grupa posluje na tržištima više država, svaki od naših domova dio je lokalne sredine s kojom je čvrsto povezan. Ljudi, običaji i lokacijske specifičnosti unose raznolikost u naš poslovni sustav, a lokalnoj zajednici uzvraćamo kroz pozitivan ekonomski i društveni utjecaj našeg poslovanja. Donosimo direktnu i dodanu vrijednost otvaranjem stabilnih radnih mjesta, suradnjom s lokalnim partnerima i dobavljačima, doprinosom državnom i lokalnom proračunu, kroz plaćanje poreza i drugih davanja, razvojem stručnih i profesionalnih potencijala ljudi kroz edukacije i usavršavanja naših zaposlenika, ulaganjem u infrastrukturu, širenjem ponude lokalne sredine i brojnim drugim pozitivnim učincima na gospodarstvo. Dio svakog našeg ulaganja ili poslovnog uspjeha ostaje lokalnoj zajednici, a uz to, visokim standardima i kvalitetom naše usluge obogaćujemo ponudu za potencijalne korisnike te služimo kao primjer dobre prakse i poticaj ostalim tržišnim dionicima. Kao i unutar naše tvrtke, okruženju naših domova pristupamo s misijom da budemo „Bliže čovjeku“.