Bliže čovjeku

A Decrease font size. A Reset font size. A Increase font size.

Kvaliteta2024-08-27T16:49:47+02:00

Kvaliteta „Bliže čovjeku”

Kvaliteta naše njege i skrbi pozicionirala nas je kao tržišnog lidera i predvodnika u području inovacija, a rezultat je naše spremnosti na kontinuirani razvoj i unaprjeđivanje poslovanja. Područje njege i skrbi iznimno je osjetljivo i zahtijeva najvišu razinu profesionalne i socijalne kompetentnosti kako bismo mogli poboljšati kvalitetu života naših korisnika.

Naš Središnji SeneCura odjel za upravljanje kvalitetom pruža nam podršku u osiguranju visoke kvalitete i standarda usluge u svim našim ustanovama.

Kvaliteta SeneCura usluga usklađena je sa svim međunarodnim standardima i preporukama struke, a kako bismo njegu i skrb mogli pružati na najvišoj mogućoj razini, kontinuirano unaprjeđujemo naše usluge u skladu s promjenama u potrebama naših korisnika ili uočenim potencijalom za poboljšanje.

»Naša osnovna vodilja je poštovanje, dostojanstvo i sigurnost svake osobe u našoj ustanovi. U tome imamo čvrstu podršku provjerenog i dobro uspostavljenog sustava kontrole kvalitete kroz koji možemo uočiti svaku nepravilnost i pravovremeno reagirati kroz prikladne mjere.«

dr. Helena Kristina Halbwachs, voditeljica kvalitete za SeneCura Adriatic regiju

Metode osiguranja kvalitete

Pomoću različitih alata i procesa primjenjujemo jedinstveni standard kvalitete na razini cijele grupe. Među ostalim, to uključuje redovito standardizirano ispitivanje zadovoljstva naših korisnika, kao i jasno uspostavljene korake u postupanju prema zaprimljenim povratnim informacijama. Kroz unutarnje i vanjsko vrednovanje redovito provjeravamo razinu usklađenosti s uspostavljenim zahtjevima i standardima u struci. Strukturiranim procesom identifikacije i analize odstupanja pravovremeno uočavamo rizike i proaktivno ih adresiramo, a visoku razinu profesionalnosti i pridržavanja procedura zadržavamo i u situacijama koje nisu ranije predviđene. Jedan od ključnih čimbenika u postizanju i održavanju visoke kvalitete su stručno osposobljeni i educirani zaposlenici na svim razinama. SeneCura stoga osigurava brojne edukacije i usavršavanja zaposlenika, razvija vlastite inovativne programe za ciljanu obuku i otvara prilike za napredak

Naš cilj: stalno usavršavanje

U skladu s prikupljenim podatcima naš sustav upravljanja kvalitetom kontinuirano evaluiramo, optimiziramo i prilagođavamo, a ciljeve u ovom području dorađujemo. Koristimo sve dostupne alate i provodimo sve procese koji nam olakšavaju prepoznavanje potencijala za poboljšanje i daju smjernice za daljnje korake u procesu usavršavanja.

Evaluaciju i praćenje kvalitete naših usluga provodimo u širokom opsegu jer odgovornost za njegu i skrb ljudi shvaćamo iznimno ozbiljno. Uz vlastite procese, bez iznimke se pridržavamo i svih postojećih propisa i smjernica iz područja upravljanja kvalitetom.